12.12.2015

Julefrid...

I elfte timmen fick jag för mig att jag skulle göra egna julkort i år. Tiden finns inte under hösten att sitta ner i lugn och ro, det är så många andra måsten då. Men lusten att skapa finns där hela tiden. Jag är väldigt tacksam för att jag får möta så många scrappare under tiden jag är ute på träffar och mässor för jag får så mycket inspiration från dem.

Allra oftast vill jag ju skapa med produkter som jag säljer via Scrapfabriken. Under hösten har jag mött Cathrin tre gånger och jag har sett hennes pysselplats med olika motiv från Skapar Källarn och har själv velat skaffa mig några av deras motiv. Igår gjorde jag det! Och hips vips hade jag målat fem motiv. De är helt underbara att färglägga. De lockar fram en lekfullhet och inte det där petandet som vissa andra motiv näst intill kräver.



Jag älskar att måla vitt.
Inte bara för att det går så fort :D, hur många gånger har jag sagt att jag gillar pyssel som går fort?!
Utan också för att det finns nå många nyanser i vitt.
Den absolut roligaste övningen jag hade i en akvarellkurs en gång var när vi skulle måla av ett vitt ägg liggandes i en vit box som var belyst från tre olika håll.
Det fanns nästan inga skuggor att ta till och att träna ögat att se alla färger som faktiskt var där var fantastiskt kul.

I Scrapfabrikens blogg finner du vilket material jag använt till detta kort.

Färger jag använt:
Hud: E000-50-00-11, R11
Kåpor och vingar: B0000-000, BG70-72, V91-93
Hjärtan: R24-27




4 kommentarer:

Malik.amir sa...

FL Studio mac
orgcrack.com
iobit malware fighter
reFX nexus
mindomo desktop
process lasso pro
3utools pro
GTA 5 crack

Malik Ismail sa...

Hello there, could you tell me which blog platform you're working with?
I'm thinking about starting my blog soon, but I can't decide between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
I'm curious because your design appears to be unique.
I'm looking for something different than other blogs.
P.S. Please accept my apologies for straying from the topic, but I had to inquire!
microsoft office crack
iconcool studio pro crack
anydvd hd crack
tuxera ntfs crack

Hassen Hassan sa...


I like your all post. You Have Done really good Work On This Site. Thank you For The Information You provided. It helps Me a lot.
it Is Very Informative Thanks For Sharing. I have also Paid This sharing. I am ImPressed For With your Post Because This post is very
is very beneficial for me and provides new knowledge to me. This is a cleverly
written article. Good work with the hard work you have done I appreciate your work thanks for sharing it. It Is very Wounder Full Post
ant download manager pro crack
ant download manager pro crack
ant download manager pro crack
ant download manager pro crack
ant download manager pro crack
ant download manager pro crack
ant download manager pro crack
ant download manager pro crack
ant download manager pro crack
ant download manager pro crack

Charli Monster sa...

I really like your blog. Great colors & theme. Download it. https://freesoftwareapps.com/router-scan-download/